Måndag

Några ynka små dagar kvar till skolan börjar nu. Jag känner mig inte alls riktigt redo för det, men å andra sidan så kan det vara precis vad jag behöver. Struktur. Idag har jag ringt runt och jagat lägenhet. Helt utan resultat. Det känns lite hopplöst faktiskt. Sedan har jag gått broarna. Som vanligt. Benen bara pinnar på. Nu: lunch, sedan sticker jag ut på lite stugmys med Hanna och Lovisa. Fint. Annars tänker jag lite för mycket, känner jag saker jag inte borde, tycker jag att jag borde bli lite snällare och hoppas jag att allt ordnar sig till sist.

Kommentarer
Postat av: Linnea

"Annars tänker jag lite för mycket, känner jag saker jag inte borde"



Och jag känner igen mig såååååå mycket!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback