19:48

Just över en halv sida hemtenta skriven på drygt 15 minuter. Om jag nu bara kan hålla igång så ska det inte behöva ta alltför lång tid det här. Jag känner hopp. (På söndag får jag träffa min syster för första gången sedan februari, typ. Jag längtar.)

Igår hittade jag en gammal anteckningsbok full av ord och idéer. Livet, på papper. Det fick mig att känna att jag kommit någonstans, även fast det ibland inte alls känns så. Jag är långt borta från mycket av det som snurrade i mitt huvud då. Och längre vill jag. Perspektiv är sunt. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen!

Hur har ni det i Umeå? KOmmer du inte hit snart? Jag längtar... :)



Ps. funkar min blogg att se för dig?

Postat av: hannah

Hallåå Lisa=) Hur är de me dej?? Ja försökte skicka sms här om dagen vet inte om de kom fram?:) Ja är ledig nu två veckor, njuter av det tills det blir massor me jobb resten av sommaren! Kanske kommer hem över midsommar, beror på pengarna:P Var ju ett tag sen vi sågs, måste se till å göra de om ja kommer hem:) hoppas allt är bra. kramar

2009-06-02 @ 19:31:11
Postat av: Hanna

Typ imorgon till exempel? Finns många lediga tider. Jag börjar jobba kl 15, så innan det vore ju lämpligt.

2009-06-02 @ 22:40:08
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback