Halvtid

Halva praktiken är nu gjord. Tiden går vansinnigt fort. Jag trivs med det här. Att jobba och sedan vara ledig. Ingen monsterlittaratur som hänger över en eller hemtentor som man måste plåga sig igenom. Den enda läsningen är lustfylld och arbetet drivs på av genuint intresse och någon slags mening. Kopplingarna mellan orsak och verkan är löjligt tydliga. (Och Skellefteå ♥)

Idag kommenterade herrarna på jobbet - helt oberoende av varandra - min likhet med
Jill Johnson. Inte första gången jag får höra det heller.

Och så lite novembermusik.

Kommentarer
Postat av: Carro

Så roligt att fler tycker att ni är lika :) Jag har ju länge hävdat det! haha Stor kram på dig!

Postat av: Hanna

Nja. Lika och lika. Jill bleknar till snudden på transparens bredvid dig Lisa. Och hon luktar bergis inte ens en tiondel så gott som du gör.

2009-11-11 @ 23:08:38
URL: http://selindersvammel.wordpress.com
Postat av: Cilla

Underbart! Vad kul att du trivs. :) hihi Jill ja.. mina föräldrar har sagt att du är lik henne i evigheter typ.

2009-11-12 @ 00:28:56
URL: http://cillus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback