11:02

Jag sitter och skriver på en uppgift till kursen Webbmedier I som vi just börjat läsa. Om internet. Om Web 2.0. Om hur vi - du och jag - är internet. Det är verkligen intressant och jag kommer på en mängd saker som jag tycker och tänker om världen och hur vi lever i den. Jag reflekterar. Och sedan känner jag att det var längesedan jag gjorde det. Aktivt tog ställning. Funderade ut vad jag tycker - var jag står. En skrämmande tanke. Det är alldeles för lätt att bara simma på ytan. Åka med. För när jag sedan läser vad jag skrivit är det som om det inte är jag som skapat det. Jag är alldeles för distanserad. I min egen lilla bubbla. Popp.

Kommentarer
Postat av: Erik

:D Bra skit detdär med att poppa bubblor! Kämpa på, det är jättebra! Sugen på att läsa sen, jajjemän! (Många utropstecken blir det!)

2009-09-03 @ 00:49:01
Postat av: madde

Hej Lisa! Det är tomt här uppe utan dig, men hur har du det i Umeå? Vi rings snart... Puss

2009-09-05 @ 08:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback