En perfekt fredag

Min fredag var en sån där dag då allt bara klickade.

Förmiddagens föreläsning och seminarium var sjukt intressant och engagerande. Känner mig lite ensam på peppsidan av den här kursen, men det gör mig inte så mycket.

Efter lunch promenerade jag ner på stan för en jack-jakt. Mötte  glada människor - både kända och okända - var jag än vände mig och de fick mig att le. På stan irrade runt i timmar innan jag hittade kärleken. Han är knälång och förjävla stilig. (Idag blir han kanske min för ynka 1199:- ... hej budgetångest.)

Sedan hamnade jag hemma hos Kerstin för att fira Cilla som fyllt år. Ett glas vin och lite prat, sedan gick vi vidare till NorrlandsOperan för after-work-buffé. Skrattade, pratade och åt vansinniga mängder mat. Roligt!

En perfekt dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback