Heeey everybody!

Det är helg och jag är ledig. Dock händer det så mycket under dagarna nu att jag inte riktigt får ordning på alla tankar och ord. Kan inte formulera dem för mig själv, än mindre för någon annan.  Jag vill så mycket, men tiden och orken räcker inte till. Allt byggs på hela tiden. Men det blir nog bättre. Det blir det ju alltid. Och ur allt detta kommer så mycket gott.

Just nu sitter jag i alla fall uppe och är nattligt kreativ (och åh, vad fint det kommer att bli! vänta bara till ni får se!). Lyssnar på
Journey och annan vansinnigt bra musik under tiden. Regnbågar och solsken i musikform. Man kan inte bli annat än glad.

Såg för övrigt Yes Man ikväll (igen)
och blev peppad. Så sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Fint inlägg, bra musik och en rolig film! Som upplagt för en hyfsad helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback