Set Fire to the Third Bar

Granskade uppsats idag. Mitt bland alla får som skulle gömmas undan media ville vi faktiskt ibland bara ge upp och gråta lite. Till slut blev vi dock klara och när vi en timme senare fick ett mejl fyllt av kärleksförklaringar och tacksamhet var alla de frustrerande tankarna som bortblåsta. Vilken underbar känsla! Firade med att rocka skiten ur ett step-muskelpass och sedan (äntligen) se The Hangover, som var helt okej.

Men nu är jag alltså ledig en hel vecka.
Blir lite handlingsförlamad av all denna tid.
Sovmorgon imorgon. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Madde

Den 18:e börjar jag skolan, längtar faktiskt, påminn mig om det när det vankas tentor, haha :) Vi är lediga båda två i dag, härligt! Men annars denna vecka är det jobb ti, to, fre, lö, sö :) Puss på dig!

2010-01-13 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback