Min kärlek till internet

Jag har hittat weheartit. En fin plats gjord för att bokmärka bilder och videoklipp på webben - helt enkelt för att bokmärka inspiration. Jag behöver inte många minuter på fotobloggar eller flickr för att hitta inspiration och fotopepp så weheartit är helt perfekt; nu kan jag samla alla mina favoriter på ett och samma ställe. Loves it. Mina fotofavoriter finner ni här.

På tal om foto hittade jag idag, genom 30 under 30, Laura Taylor. Fantastiska bilder.

Jag har även återupplivat min last.fm (där jag samlar all den musik som jag lyssnar på) och funnit givesmehope dit jag vänder mig mörka sena nätter då jag vill bada i amerikanskt smör och gråta lite. Fint.

Soundtracket till allt detta (och till min oväntat lediga dag) är William Fitzsimmons. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback