Aah

Äntligen tillbaka hemma i lugnt. Åkte med Per ut till Valbo imorse och där hittade jag en klänning till ikväll. Den kommer bli perfekt! Var dock gammal smink smetat över halv klänningen så det var bara att kuta hem o hålla tummarna på att det fanns en tvättid ledig. It dit. Guld.

Min fötter värker verkligen efter allt promenerande så nu sitter jag bara o stirrar.
Har tänkt styra upp lite grejer innan ikväll, men jag orkar inte. Haha. Oj så slö jag blev.

Kommer bli stressigt imorrn och på måndag. Utbildningar som ska sökas, texter som ska redigeras och omarbetas och böcker som ska läsa. Sen ska jag få jobba lite på Coop på måndag också. Och det känns hur värt som helst. Typiskt bara att det var nu när det är tusen andra saker att hinna med. Money money money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback