En sån där söndag

image53






Min fina vän Malin fyller 22 år idag. Grattis grattis grattis.

Vaknade med huvudvärk och kommer troligtvis somna med huvudvärk.
Vad är det med mig nuförtiden?

Ska alldeles strax ge mig ut på en riktigt lång promenad. Det verkar vara ganska varmt ute så det kan nog bli skönt. Känns behövligt. Har just börjat läsa all kurslitteratur vi har till torsdag. Shit. Var verkligen mer än jag förväntat mig. Verkar dock rätt intressant som tur är.

Valborg imorgon. En helgdag som jag nog helst skulle byta bort mot något annat. Den känns rätt meningslös. Men det ska nog bli kul ändå! Först väntar middag med Sandra och senare fest hos Karin. Ska bli trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh tack Lisa! va söt du är, blir så glad när någon gillar vad jag gör =)
hur har du det idag?
*kramar*

Postat av: Emil

Snyggt att jag gick in här just idag när Malin fyller år så hon fick se bilden etc. allt bra där nere ?? Du är saknad här hemma och 11 juni känns sjukt långt bort, kanske vi kommer och hälsar på !! Kram kram..

2007-04-29 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback