Rymdblomma

image98

Erik är min stjärna.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

hello sunshine! hur lever livet? :))

Postat av: pejabratz

jojo, fint :)) dugligt iaf, lite trist äre nog, men det är väl så livet är? :D

2007-08-07 @ 23:16:05
URL: http://pejabratz.blogg.se
Postat av: Linda

Hej Lisa! hoppas allt är bra med dig! men det verkar så iaf, uppdaterar mig ju på vad som händer dig på bloggen;) här i gävle är det just nu cityfest, massa folk överallt, man kommer inte fram haha, men kul förstås! annars bara jobbar jag hela tiden ute i furuvik...men sommaren har gått så fort ju...snart blir det skolan igen, men ska bli kul det med:)
Blev det jobba för dig till hösten? Sen kommer du hit till våren tycker jag!:)

2007-08-08 @ 19:10:54
Postat av: pejabratz

haha, vi har haft sånt väder vi å. å nä du ska inte klaga heller, jag får sitta inne med neddragna persienner på dagarna på mitt jobb, har jag tur får jag gå ut å känna solen på rasterna :D

2007-08-08 @ 23:50:21
URL: http://pejabratz.blogg.se
Postat av: Lisa

Linda: Hej! Vad roligt att höra från dig! Kom faktiskt att tänka på dig häromdagen då jag hörde Lars-Åke Wilhelmsson prata om Furuvik i sitt sommarprogram! Haha :P Hur trivs du där nu? Bättre? Vad roligt med cityfest! Det lät härligt :) Själv jobbar jag bara hela tiden känns det som, men jag trivs så det funkar! Ja, sommaren har verkligen flugit förbi! Jag ska bo kvar här i höst och jobba, sen lutar det ju faktiskt åt Gävle igen i vår. Vore jätteroligt faktiskt! Jag hoppas allt är bra med dig! Kramar!!

2007-08-09 @ 18:54:18
URL: http://flupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback