Söndagmittpådagentankar

Sov till tolv idag. Riktigt skönt. Min kropp skriker efter sömn så jag försöker få så mycket jag kan. Har på den timme jag varit vaken bara lyckats få i mig lite frukost o flummat runt lite på internet. Ingen produktiv söndag so far med andra ord. Men det kanske tar sig.

Jag har massa små funderingar som snurrar i huvudet. Trista känslor som pockar på hela tiden. Men jag kanske inte borde vara så förväntansfull, för vad jag gör egentligen i gengäld? Inte så mycket kanske.

Det vore bara skönt med några små ord.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

På torsdagmorgon kommer H och C. Jag längtar! Det ska bli så kul att ha dem här! :)

Nu, lite pluggande kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback