Anemi

Jag har knottbett över allt. De kryper in just vid tröjkanten och hugger in i min hals. Suger sig fast bakom mina öron och borrar in sig i min hårbotten. Där dränerar de mig sedan på blod. Liter efter liter. Ondska.

Jag är inte den som modebloggar. Inte ens lite. Men idag var jag in på
Lindex. Och jag vet inte när det hände, men det har faktiskt en hel bunt saker man skulle kunna visa sig offentligt i. Och det kostar nästan ingenting. Och allt är fint och färg och hej vad det skulle kunna rulla pengar ur fickorna mina. Tur att jag har självkontroll.
Eller hur var det nu igen?
Somebody stop me!

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha. han kan vara svår å gilla, lite... egen? :) men en annan då, han e jättemysig å lyssna på... jag tror det är www.myspace.com/joshuajamesmusic
typ de tre första låtarna är jättebra :) sista också men det är inte hela låten :((
jobba inte ihjäl dig idag nu :D

Postat av: Nadia

dom har faktiskt fått in mkt fint på senaste tiden, har inte bara tantkläder längre :p

2007-06-14 @ 19:27:16
URL: http://Goodies.blogg.se
Postat av: malin

Jasi, det känns skönt att snart fa komma hem, men samtidigt känns de ju trakigt att fara här ifran. Men jag kan ju inte stanna för evigt sa det är lika bra att fara hem om 6 veckor :P
Vet inte när Erik skulle börja jobba, det enda jag vet är att han jobbar pa en kyrkogard och att det inte är pa alhem :)

2007-06-15 @ 15:07:51
URL: http://malinpavift.blogg.se
Postat av: Mårten

Du behöver inte modeblogga! din blogg e bra som den är! =D

2007-06-21 @ 01:39:42
URL: http://nofxboy81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback