Emil

Är nu själv igen här i mitt lilla studentrum då Emil åkte tillbaka hem igår kväll. Var riktigt trevligt att ha honom här. Med massa prat och uppdateringar, hjärtliga skratt, sjukt mastiga tacos, trevliga men ändå dåliga Pirates, en himla massa promenerande, vita Ahlgrens bilar överallt, billig slöpizza och en förutsägbar runda minigolf.

När jag spelar minigolf går det alltid rätt så bra de första fyra-fem banorna, sen barkar det alltid käpprätt åt h-vete. Så även denna gång. Men jag höll åtminstone humöret uppe :) Hejja mig. Förlorade med ungefär 30 poäng. Illa.

image68

Idag har jag tänkt försöka få lite skolgrejer gjorde. Läsa lite och kanske börja jobba med krönikan. Vore skönt att ha kommit igång såhär innan helgen. Annars blir det nog väldigt lugnt ikväll. Var funderingar på fest, men jag tror det blir lite film istället. Vet inte varför, men jag känner mig helt slutkörd.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)
hur sa vi igår när jag hade så mycket för mig? hehe
blir vi hos dig imorgon?:)

Postat av: Karin

hehe nä, bor han i samma hus eller?

2007-05-25 @ 15:31:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Emil

Jag ser verkligen inte ut att gilla glassen. =P

2007-05-25 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback