Förlängd lycka

Slow mo. Segaste dagen på länge idag. Eller vänta nu. Det är ju inte riktigt sant. Mina dagar är i stort sett alltid sega. Jag är seghet personifierad.
Än så länge avklarat: frukost.
Stabilt.

E stannar till måndag eftermiddag. I like :)

Igår sågs
The Pursuit of Happyness. Den var fin och allt det där bra.
Alldeles lagom med andra ord.

I veckan har jag städvecka i korridoren. Måste hålla rent i kök och tv-rum med andra ord. Minns ni skatan? Idag städade jag bort all hans (för det var garanterat en han), fint kallat, spillning från rumssoffan och fönsterkarmen. Så stabil är övrigas engagemang i det här med rengöring. Inte bra nånstans med andra ord.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha du kan vara lugn, du har inte sett mitt rum :D
ehm, joorå jag har sökt, men det är inget jag kommer in på, vilket jag vet med 110% säkerhet :P så jag kommer fortsätta jobba förhoppningsvis. :) plus att jag skrivit på för lägenhet nu så, aou blir väl kvar här ett tag till då :P händer ikväll då, ny biofilm? :P

Postat av: pejabratz

sökt journalistik, men eftersom det är typ 18-19.5 på alla såna så vet jag ju med säkerhet att jag inte kommer in :D
ehm, blir film hos en kompis, med, några kompisar? :D
jasså du får berätta hur spiderman är sen. jag gillar inte ettan å tvåan, tycker dom är lite väl fjantiga. spiderman 3 ska ju tydligen vara världens mest påkostade film, hur det nu går ihop :D

2007-05-19 @ 16:06:47
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: malin

Men sa bra att du städar at dom da ;) Men jag gissar att det är bara natt du gör da du maste? :)

2007-05-19 @ 19:51:49
URL: http://malinpavift.blogg.se
Postat av: pejabratz

du får nog trycka på F5 å uppdatera, eftersom du har temporära internetfiler sparda å så, så du måste trycka så det nya kommer upp,.,

2007-05-20 @ 00:01:08
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback