Knäck i huvudet

Imorgon klockan nio ska jag göra en intervju till mitt reportage som ska skrivas nästa vecka.
I veckan har jag också tänkt intervjua några till, tvätta, inte göra av med en krona, fixa, trixa, sola och andas lite.

Fredag bär det sen av till den stora huvudstaden. Blir att hänga med Virrepirre och att skriva ett stort jäkla antagningsprov till Språkkonsultutbildningen jag sökt. Shit.
Jag har fram till denna stund lyckats förtränga hur nervös jag faktiskt är.
Och värre kommer det bli. Huga.

Kommer hem lördagkväll eller söndag och då blir det att plugga plugga plugga
så jag slipper göra det när kära hjärtat är här.

Har jag nämnt att jag alltid blir stressad när jag saknar anledning att stressa?

Jag är stressad.

Kommentarer
Postat av: maria

är också lättstressad...

Postat av: Christer

hehe... nja man vill ju inte direkt erkänna men det blev lite mycket mot slutet av festen, helt väck där ett tag =)Ja jäkla kul fest var det, hoppas det blir fler gånger :) Kör så det ryker med repotaget :)

2007-05-06 @ 21:34:58
URL: http://bloodbrother.blogg.se
Postat av: pejabratz

stress är skönt :D då mår man bra :)

2007-05-06 @ 22:41:57
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback