Lealös

Ooo :) Vi har återupptagit vårt ivriga tittande på Lost. Och vad ska jag säga?
Det är bara så sjuk bra! Sjukt sjukt sjukt bra. Pepp!

Annars så.. Har tagit massa fina bilder senaste dagarna, kommer upp lite sånt senare i veckan, ids inte riktigt just nu. Men det som väntar på något gott, som det så fint heter!

Söndag idag. Och söndagar kan bara vara som söndagar är. Sega och, i de allra flesta fall, fyllda enbart med sängliggande, serietittande och mat. Eller vänta nu?
Är det inte det jag gör varje dag?

Det är tur att jag ska jobba hela sommaren så det blir lite struktur i mitt liv.
Det här är ju bara rent vansinne.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

tjååkigt igår :D blev ingen film, vi spelade spel, men det var lite segt å lamt igår tycker jag :P annars så..
hur hade ni det då, nån kanoonfilm? :D:D

Postat av: zara

du e fast i lost och jag e fast i dom desperata hemafruarna e det inte lite skumt hur en serie kan fägsla en på det visset? =)

2007-05-20 @ 22:45:49
URL: http://prinsessanzara.blogg.se
Postat av: Mårten

Lost är Bäääääst!
Bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst!

2007-05-21 @ 13:48:06
URL: http://nofxboy81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback