Tjockskalle

Nu är jag snart aspackad färdigpackad. Det är lådor och påsar och väskor lite överallt.
Och huvudvärk i mig. Förkylningar är ett djävulens verktyg.

Varför sparar man kläder som man aldrig använder? Nu när jag packar så har jag provat allt det där som ligger längst in i garderoben och ja, det ser väl helt okey ut, men innerst inne vet jag att jag inte kommer använda det igen. Ändå åker det med ner bland allt det andra fina som ska med hem. Why? Jag är ju fullt medveten om det. Men. Det. Går. Inte. Slänga.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, jag. älskar. när. du. skriver. med. punkter. mellan. varje.

Postat av: Sofie

ja tack.. skulle gärna vilja lära mej :)

2007-05-30 @ 16:10:27
URL: http://pellemunk.webblogg.se
Postat av: Sofie

okej.. tack :)
nu får jag ta och testa :)

2007-05-30 @ 16:29:20
URL: http://pellemunk.webblogg.se
Postat av: Kuno

Men shaieze, du ska ju itne ta med dig så mycket jue!!! gogog, släng släng.! jo can do it!
HÄr hemma, vänta rpå att få gå på kalaset men mamma har gäster. lite segt. men Johnny har peppat upp mig på TV-spel så det blir att köpa Final Fanatasy XII imorgon å lira MEGA.
Sen har vi beställt biljetterna nu till den 28:e September. Wei. kommer bli grymt nice, sugen på å följa endå lite?
kram osv.
hörs sen.
/Schniibli

2007-05-30 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback