Twisted

Drömde de sjukaste sakerna inatt. Drömde bland annat att jag skrek som en idiot på allt och alla och det kan väl inte annat än bero på att min hals känns kantad med sandpapper just nu. Huvva. Att jag aldrig får vara frisk. Ända sen i januari har jag varit förkyld till och från, mest till. Jag blir bara så trött.

Bara sex dagar kvar till jag flyttar hem nu. En del av mig längtar så jag nästan spricker.
Men då var det det där med att packa också. Jag drar mig verkligen för att börja. Jag tror inte jag riktigt har greppat hur mycket prylar jag lyckats samla på mig. Huuga.

Nu ska det skrivas.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

tihi, det är du värd :)
ehm, jag ska fortsätta härda ut på jobbet, sjukt trött idag, antar att det blir så efter fyra timmars sömn på golvet efter en kväll med lite för mycket alkohol! :P
får se om jag kommer på fredag, jag villju men har annan fest dåå måste få sova lite på helgen.. :)
hoppas skrivandet löser sig kanon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback