Waller

Mjuuusikkviss is the shit.

Vi hade inbrott i vårt kök inatt. Eller inbrott o inbrott. Tror snarare det var några fylleägg som ville ha lite kul. Alla skåpluckor uppslitna, en del mat borta, tyget på soffkuddarna bortslitet och pantflaskorna utspridda. Onödigt.

Och mina ipodhörlurar har gått sönder. Jäkla skit. Varje gång jag använder dem nu skär små metallgrejer in i mitt öra. Det kan inte vara bra.

Men jag har en ny mobiltelefon nu. Det är bra. Den är fin. Håller på att ladda den för fullt så mer än så kan jag inte uttala mig just nu. Men fin är den.

Imorse var jag effektiviteten personifierad. Tar igen det med att göra bulldegsimpressions hela eftermiddagen. Så det går jämt ut.

Hur är det med dig då?

Kommentarer
Postat av: pejabratz

hah, vaddå mer kan du inte säga, du är ju jätteelak, massa a-detaljer, men du säger aldrig B :D du har inte avslöjat högskoleprovsbetyget för mig än, å du säger inte vilken mobil, arrrgh :D

Postat av: Simon

Tveklöst ja!

2007-05-04 @ 19:08:49
URL: http://isnottheshit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback