Mastig Söndag

Vaknar i vardagsrumssoffan klockan halv åtta på morgonen. Inser att jag i stort sett bara tippat över och somnat efter att ha stoppat i mig nattamaten. Vackert. Kravlar till sängen och tar en två timmars powernap. Sedan väntar serveringsutbildning på Johanna i Parken. Vinprovning. Kanske inte det lämpligaste "dagen-efter" sysselsättningen, men jag överlever. Och efter fem chokladdesserter promenerar jag hem i snöovädret.

Väl hemma stirrar jag på studera.nu. Jag hade bestämt mig. Jag har bestämt mig.
Lik förbannat så krisar jag fullständigt ihop och skjuter fram det där hemska valet
ytterligare en dag.

Gårdagens fest var i alla fall kul. Men, jag inser, inte för första gången, att jag kan vara rysligt destruktiv i mitt drickande. Jag måste börja vara snäll mot mig själv.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker att det blev en riktigt lyckad fest. Jag, Per och Fredrik tror att vi såg dig på Fältjägarvägen när du gick hem. Kan det stämma? Lycka till med sökningen! Förresten så skulle jag vilja byta bilder med dig från i lördags :) Kram

Postat av: Caroline

Nej, nu blev det fel... Mitt fel. Låter som att jag menade promenaden hem från festen. Men jag menade igår när du gick hem från serveringsutbildningen i snöovädret. Haha, jag har några fantastiska bilder på dig också ;) Kram

2008-04-14 @ 18:41:25
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback