Ett Steg i Taget

Dagens lektioner är inställda. Istället sitter jag i en datasal och stirrar på min hemtenta som uppenbarar sig på en medeltidsdator. Jag har inte vågat öppna den sedan jag skrev den i söndags, men ser nu att den inte är så pjåkig ändå. Har jag tur behöver jag bara fila på den i ett par timmar. Sedan är jag klar med två av tre inlämningsuppgifter.

Och så andas vi.

Imorgon kommer mina allra bästa syster hit. Vi ska köpa julklappar och fixa julgodis.
Jag längtar.

Sedan ska det skrivas textanalys. SOM det ska skrivas textanalys.
Till det längtar jag not so much.

Kommentarer
Postat av: Madde

Heja Lisa! Kämpa på nu så att du bara kan vara ledig sen! Ses snart! Puss&kram

2008-12-17 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback