Djävulens Hantlangare Är En Vilseledande Typ

D.H.: Skulle du kunna jobba nästa torsdag?
Jag: Mja, vad är det för uppdrag?
D.H.: Det är pannkakor på ICA Maxi.
Jag: Okey, ska jag stå och steka dem i butiken då eller?
D.H.: Nej, det är väldigt enkelt. Det är frysta pannkakor som du tinar i mikron och serverar med grädde och sylt.
Jag: Ja, men det låter bra. Det gör jag gärna.
D.H.: Men vad bra. Då skriver jag upp dig på det. Och ja, sen ska det ju serveras raggmunkar till det då, som du tillagar. Och sen steker du bacon också. Bra. Vi hörs!
Jag: Fuck.

Kommentarer
Postat av: bodja

gud, tack ska du ha!

de enda jag har sett är kiss kiss bang bang, och el laberinto del fauno.

så här ska ses film, med andra ord :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback