Sicko

Efter en mycket trevlig och lagom kväll igår (tack) vaknar jag instängd mitt huvudet. Snorig och jävlig. Skit också. Inser att jag inte orkar jobba inatt och ringer S8:

"Fixa en ersättare". Kul. Verkligen, tack.

Börjar mata genom ringlistan.. "jag är i Hemavan" .. "jag är i Sundsvall" .. "jag ska redan jobba åt någon annan ikväll" .. "jag vill inte" .. "nej" .. "jag kan inte"  ..mobilsvar .. oändliga ringsignaler. Telefonterror.

Så; Någon som vill tjäna en slant inatt? Anyone? No?

Fuck.

Kommentarer
Postat av: Monica

Visst är du snuvig ofta? Kram ändå!

2008-02-02 @ 17:34:04
Postat av: Per

Caroline har uppmärksammat mig på att vi eventuellt har ett gemensamt mål när det gäller studierna. Hon berättade också att du gjort "provet" förra året. Hur var det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback