23:13

Jag sitter ensam i den tysta datasalen i humhuset och skriver VFU-rapport. Det går sakta framåt. Ute är det kolsvart och regnet hänger för en gångs skull inte i luften.
Jag skriver bäst på nätterna, men mina gäspningar börjar påminna mig om att det nog kan vara dags att cykla hem snart.

Annars har jag idag inte gjort mycket annat än att titta på dålig tv ihopkurad i soffan. Det lilla andra jag faktiskt gjorde kan dock ha varit bland det viktigaste jag gjort det här året så därför räknas den här dagen som ytterst produktiv. Heja.

(Så snart jag fått ordning på mitt nya liv som hem-ha:are
ska jag börja blogga ordentligt igen. Foton och sånt.
Texter som inte handlar om hemlöshet och brist
på internetuppkopplingar. Bra va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback