Helgen som var och annat fint

Jag funderar på att börja fota min frukost varje morgon. Gröt är vackert!

I fredags firade jag inlämningen av hemtentan från Hades med lunch tillsammans med bästa Erik.

På kvällen firade jag ytterligare tillsammans med bästa klassen på Rött.

Vi insåg att språk är roligt på nivåer vi aldrig hade kunnat anat:
"Grammatikporr - jag är subjektet, du är predikatet. Jag ska alltid komma först."

Efter en fantastiskt bra lördagkväll lyxade jag till min bakissöndagsmorgon med nybakt bröd.
Det var så löjligt enkelt att jag knappt kunde förstå. Receptet hittar ni här.
Alla förtjänar lite söndagslyx.

I tisdags gick Umeå-halvan av bioklubben och såg Snabba Cash.
Jag gillade den, trots att jag läst boken.

I veckan hade vi vår andra fotocirkelträff. Jag är fortfarande otroligt inspirerad.
Om ni vill ta del av det vi pysslar med hittar ni vår blogg här.

 

I eftermiddag åker jag hem till Skellefteå.
På lördag blir det teater!

 

(Igår natt upptäckte jag
William Fitzsimmons
.
Perfektion.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback