Bra Känslor

Äntligen hemma efter en sjukt lång dag. Känns overkligt att jag faktiskt har hunnit med att jobba 4,5 timmar idag också. Det var värt. Riktigt skönt faktiskt. Pengar :)
Sen blev det en snabb sväng till IKEA, en halvtimmes telefonsamtal med en journalist (!) och sen lektion. Första på kursdelen Journalistiskt Skrivande. Janne är bra. Det kommer bli riktigt bra tror jag. Högt tempo och mycket jobb, men bra.

Har haft The Quiet Things That No One Ever Knows rullandes oavbrutet i huvudet sen jag la in den på bloggen häromdagen. Fucking amazing.

Och vissa människor är bara så bra.
Jag har mått så bra idag. Hur trött jag än varit och hur stora skavsår jag än haft så har
jag varit full av en underbar må-bra känsla. Det ska jag försöka ta tillvara på.

Kommentarer
Postat av: Mårten

tjoo! Nu blev jag grymt nyfiken på varför du snackade med en journalist? =D berätta! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback