Ledighet

Tillbaka efter en stund i solen med S. Skönt :) Hon är bra!

Nu har jag kommit på att eftersom jag är ledig så kan jag göra vad jag vill :) Wei :) Och jag kom på att det jag vill är att sitta i solen och läsa en riktig bok! Ingen kursbok, ingen tung segläst roman. Nej, en riktig bok. En bra bok. Så nu har jag tagit en av alla de där nya, olästa, böckerna som står i min stora, glesa bokhylla.

Solen, here I come.

Bort från dunka-dunka-musiken som ser ut att vilja skaka sönder mina fönster.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

haha, jaha det var så du tänkte :D ja solen är underbar, ibland är den min bästa vän, men ibland ger den mig huvudvärk, precis som vissa riktiga kompisar gör ibland också, hah, så solen är egentligen inte mer än mänsklig :P

Postat av: Anonym

skönt med sol :)

2007-04-24 @ 17:49:58
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback