Lycka från 5,50:-

Provat klänningen igen. Fortfarande ett bär. MEN. Jag gillar den ändå så den ska behållas.. måste bara hitta något sätt att slippa bärkänslan.

På tal om känsla. Hej Sommar! Hur varmt har det inte varit idag! Helt galet! Jag har till och med blivit lite brun. Inte dumt, inte dumt alls.

Sitter och skriver ett brev. Ett riktigt brev. Minns ni? För mig var det i alla fall riktigt längesen sist. Men det är ganska kul. Mysigt. Tänkt vad härligt att få ett handskrivet brev i sin brevlåda nån gång ibland. Hur glad skulle man inte bli? Ja, mer brev till folket!

Möö.. solen har stekt min hjärna. Bättre än såhär blir det inte.

Kommentarer
Postat av: maria

solen is the shit!

Postat av: pejabratz

ojoj, kan inte minnas när jag skrev ett sådant brev sist, men att det var varmt idag minns jag, 22,5här, "hu hadd ni dä i gävle?"

2007-04-26 @ 22:54:23
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback