Hej konsumentverket

Ah, äntligen ett fungerande internet, det har krånglat helt morgonen.

Har gått o tittat i min brevlåda minst 7-8 gånger idag i hopp om att min kamera, eller nån form av avi till min kamera, ska ligga där fint och vänta på mig. Men icket. Kom på att någonstans i lördagens morgondimma väcktes jag av sms från just OnOff som ville att jag skulle komma och hämta ut åbäket. Utgick ifrån att de ändå skulle posta det som vi kommit överrens om (redan för en vecka sedan) Ringde därför dit o undrade hur det egentligen stod till. Då har de inte skickat den, inte ens tänkt tanken på att få iväg den. "Ja, vi får väl försöka göra det idag då.." Försöka!?

Hallå!!

Efter att ha väntat i tre månader på att få tillbaka sin kamera från service är väl det minsta ni kan göra att skicka iväg den så snabbt ni kan?! Har jag den inte i brevlådan på onsdag ska jag ringa dit. Och då kommer jag vara förbannad. Kommer nog aldrig handla där igen, känns verkligen som höjden av dålig service på alla sätt och vis.

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback