Boga Boga

Jag jobbar och sliter. Och det går bra. Förutom att jag är hungrig typ jämt.
Min kropp är inte van att göra av med energi. Ha. Den lilla råttan, även känd som nog-fan-kan-det-här-vara-ett-sockerberoende-nog, dyker upp med sin fula lilla nuna mest hela tiden. Smisk skulle den ha haft. Ful-råttan.

Nåja. Annars är allt frid och fröjd. Jag tjänar cash och ska äta makaronipudding imorgon.
Sen försov jag mig kanske lite lite igår morse, men, ärligt talat, när klockan ringer 04.56 så kan man faktiskt inte förväntas stiga upp. Det är ju vansinne. Rent vansinne.

Och ja, jag är oerhört medveten om hur ofta jag använder ordet vansinne/vansinnigt i alla möjliga konstellationer, nu förtiden. Men jag gillar't. (Gillar't är dock ett uttryck som suger. Nåt så vansinnigt.)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vet du, jag tror inte att det var du som smittade oss. Magnus hade ont i halsen redan innan vi sågs i fredags! Så du kan vara lugn :) Har du återhämtat dig nu eller? Kram!

Postat av: pejabratz

04,56? Ska du ta död på dig själv? :D Det är ungefär då du borde gå å lägga dig :D

2008-02-07 @ 09:21:34
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: Cicci

haha, den lilla rattan jagar mig ocksa, konstant! Helt vansinnigt egentligen!
Kul att du jobbar, kanner redan angest infor att komma hem arbetslos. usch!
Pa sondag drar vi till Thailand, om ja inte har namnt de?! :P Visst har du varit dar?
Lamna nara tips pa resedagboken ifall du vet na bra :D puss Cicci

2008-02-07 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback