Min Filmdag

Efter att ha sett Garden State innan tio inser jag att den här dagen är ämnad att vara en filmdag. Trycker i mig fruktsallad och det sedvanliga influensaknarket och laddar upp inför Paris, Je T'Aime. Då min franska inte ens är i närheten av vad den en gång varit inser jag att jag behöver text, men den vägrar fungera.

Irrar runt i lägenheten i jakt på något annat. Upptäcker både Stardust och Juno, men inser att ingen av dem förtjänar att jag eventuellt febersomnar mitt i alltihop.

Jagar vidare. Stirrar på både The Royal Tenenbaums och Stand by Me. Överväger SpongeBob SquarePants samlingsboxen, men inget av det känns rätt.

Hittar tillslut Kejsarens Nya Stil och känner att det här, det är en feberfilm.

Öppnar förpackningen och den är .. tom. Skivan är fan borta.

JAG GER UPP.

Kommentarer
Postat av: bodja

ah se där. lärde du dig mycket? kändes den givande osv?

(gud vad du just gjorde mig just filmsugen!)

Postat av: Emil

Tycker synd om dig som jämnt är sjuuk !!
Hoppas det blir bättre =)
Kram Em

2008-02-21 @ 22:27:18
URL: http://emilmarklund.blogg.se
Postat av: Richard!

Krya på dig vännen! Hoppas du får en piggare helg=)

2008-02-22 @ 15:01:22
Postat av: Caroline

hur mår fröken idag? Krya på dig!
Jag vet inte riktigt vad som hände, men helt plötsligt, blev klippet mindre. Precis som jag ville ha det :) :)

2008-02-22 @ 15:41:23
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback