Sju Sanningar

Fick en utmaning av Carro som jag tänkte ta mig an. Och nej, jag gör det inte aaaalls för att jag kört fast i översättningsjobbet och inte orkar ta itu med diskberget i köket...

Så, sju sanningar om mig:
  • Om jag, av någon anledning, inte får äta när jag är hungrig blir jag ett bittert, argsint, monster.
  • Jag kan oftast inte slappna av om det är stökigt hemma. Nu, när jag är arbetslös större delen av min tid, är jag ett pedantiskt städfreak.
  • I mitt lag är självkänsla en bristvara. Jag jobbar på det.
  • Jag tycker många gånger att jag är den roligaste människan i världen.
    Skrattar ofta och länge åt mig själv.
  • Ju längre bort från Norrland jag kommer desta bredare blir min norrländska.
    Det är upprepade gånger bevisat.
  • Jag är vansinnigt språkpedant. Och stilfixerad. Är din blogg fylld med stavfel, syftningsfel och särskrivningar i grå text på rosa bakgrund kommer jag inte läsa ett ord i den, oavsett innehåll. Använder inte heller bilddagboken enbart av den anledningen att sidan är så fruktansvärt ful.
  • Jag har aldrig i mitt liv rökt eller snusat. Jag anser, faktiskt, att man är helt dum huvudet om man röker och vägrar vanligtvis att prata med de som gör det, åtminstone just för stunden.
Känn dig utmanad om du också har ett diskberg att fly.

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt! :) Viljet gott receot du har lagt ut, ska ta och prova det någon dag! Ha det bra och hälsa Erik!

Postat av: Mathilda

bra där :D, fett härlig inställning :)

2008-01-28 @ 18:06:50
URL: http://thildatarandi.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh vad gulligt skrivet! :) Vad glad jag blir! Jagtror man kan känna igen sig på olika sätt, beroende på situationen man är i! Kul att du gillade det jag skrev!

2008-01-28 @ 20:55:56
URL: http://phiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback