Finmotorik Och Satsradning

Idag var jag på mitt första Step-pass på fyra år. HAHA. Näe, men det var väl fint.
Lite charmigt sådär. Fläng med armen hit, oj, nej, dit. Och flås och flås. Och hej och hå.

Jag och min mamma har även pratat julklappar idag. Julklappar. Jul. Så nu är det kört.
Nu vill jag tända ljus och baka pepparkakor och dricka den där årsglöggen jag kanske råkade köpa hem och göra goda saffransbullar med mandelmassa som Erik hatar och tvinga honom att äta dem ändå för att jag har kämpat så och göra stenhård knäck och frossa i skumtomtar och hugga julgran och äta skinkmackor med äppelmos och senap och fylla magen med xider-glitter!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhhh.... jag satt precis och tänkte på att i år ska jag göra EGEN pepparkaksdeg, testa iaf. :) Det låter ju jättemysigt! Vi hörs snart...!

2008-11-12 @ 08:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback