Om att vara peppad?

Jag missade att tacka ja till min utbildningsplats tidigare i sommar och är därmed struken från språkkonsultprogrammet, vilket inte kan vara särskilt bra. Idag skickade jag några mejl i hopp om att ändra på det. Jag passade även på att söka CSN och tänkte som hastigast tanken att alla mina grejer på något sätt måste ta sig till Umeå snart. Längre än så har jag dock inte kommit. Medan september kryper allt närmare tänker jag nämligen motsägelsefullt nog att hösten är långt långt långt borta.


Kommentarer
Postat av: Emil

Du kan vara lugn, att bli struken från en utbildning man redan är inne på är svårt. Det är värre att missa första gången om folk köar på platserna =P Ses i Bäckis imorgon, ska bli kul =) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback