Fotocirkeln Cirkelfoto!

Jag känner mig otroligt inspirerad!

Idag har jag varit på en första träff med vår nystartade fotogrupp. Tanken är att vi ska träffas ungefär två gånger i månaden för att genomföra små fotoprojekt, vädra funderingar och tankar, gå på utställningar, lära oss nya saker om foto, om våra kameror, om varandra och om oss själva.

Vi ska våga vara mindre bra, våga ta bilder vi inte tror att vi kan och hjälpa varandra att bli bättre. Inspirera varandra helt enkelt! Och jag är så himla peppad!

Om du eller någon du känner är sugen på att haka på är det bara att göra det!
Ju fler desto roligare!

Kommentarer
Postat av: fröken Munther

Jag skulle mer än gärna hänga på. Fast jag har ingen ordentlig kamera.

2010-01-29 @ 10:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback