Hej semester!

Idag har jag jobbat min sista dag på kyrko!

Ikväll blir det stugmys, i morgon
PDOL och sedan en vecka av ingenting (JA!) innan nästa helg kommer med nya vansinnesdåd. Det enda som känns ens lite dåligt just nu är att jag mer eller mindre har slut pengar. Var de tog vägen? Jag vet inte. Eller jo, det kan ha varit så att jag varit i Bergen, bokat en charter, bokat tåg till Stockholm, festat varje helg, bokat flyg från Stockholm, betalat hyra och ett IKSU-kort jag inte använder, ätit ute lite för ofta, gått på bio och picknickat en hel del samt gjort 40 miljoner andra roliga saker den senaste tiden. Men det är inte säkert att det är det. Jag kan också ha blivit rånad. Big-time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback