Hur en födelsedag bäst ska firas

Min födelsedag firades med barnkalas!

 

I en lägenhet pyntad med ballonger, serpentiner och teckningar pysslade vi ihop egna partyhattar, fiskade vi i fiskedamm, drack vi saft och åt glassbuffé samt försökte vi oss på ballongdjurskonsten. På gräsmattan utanför lekte vi lekar och spottade grodor och sedan målade vi oss med ansiktsfärg och färgade håret med röd, grön och blå hårspray (vilket var spännande med tanke på att jag saknade rinnande vatten när jag kom hem och därför fick sova med huvudet inlindat i ett gammalt örngott för att inte förstöra mina sängkläder).

 

Det var magiskt bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

I love it!

Postat av: Hanna

Så fint Lisa! Jag ångrar att jag inte körde med blixt, mina bilder blev på tok för mörka.

2010-09-10 @ 18:23:52
URL: http://selindersvammel.wordpress.com
Postat av: Patricia

Så fantastiskt fint! :D GILLAR, MYCKET! Kraaaam

2010-09-14 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback