In the morning and amazing

Jag vaknar virrig, slagen av insikten att jag ju redan i länkrubriken måste specificera vilken hovrätts tillkomst och historia som beskrivs under fliken i den grundligt omarbetade webbplatsstrukturen. Nu händer det alltså igen, jag drömmer om min praktikplats. Men det får väl tas som ett gott tecken - oh the dedication!

På väg till praktiken imorse lullade jag på i solen till tonerna av Röyksopp. Jag anade vårvibbar i luften (även om det är lite för tidigt för att våga hoppas) och över axeln hängde en packad helgväska som kommer följa med mig till Skellefteå i slutet av dagen. Det blir första hemresan sedan jul och jag längtar. Familjemys, kompishäng och en så gott som alldeles färsk liten bebis. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback