Journalisten

Helt oskyldigt strosar jag runt på IKEA och plötsligt ringer det från Norran på mobilen. I luren har jag en journalist som berättar att hon ringer runt till människor som jag, det vill säga före detta anställda på ett visst företag i Skellefteå. Anledningen är att varje gång det publiceras en artikel om hur bra det går för företaget och för dess ägarinna dimper det in hundratals mail och samtal från upprörda f d anställda som undrar varför de inte berättar sanningen om detta vansinne. Och nu ska det styras upp. Allt möjligt folk ska kontaktas och information ska samlas för att skriva den där artikeln som vi alla så länge väntat på.
Och som jag bidrog.

Kommentarer
Postat av: Mårten

Ahh.. då hänger jag med! det e rätt ! ge dom vad dom tål! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback