Writers Block

Sitter och bara stirrar på skrivuppgiften till imorrn. Det går inte. Jag känner mig helt oförberedd på den här typen av skrivande. Att måsta värdera och motivera alla val man göra, att väga orden mot varandra och hela tiden vara konkret.
Att hela tiden säga något med sina ord. Jag vill bara få den gjord. Men ändå stirrar bara det tomma Word-dokumentet mot mig de gånger jag väljer att bortse från impulsen att skriva ännu ett blogginlägg, kolla upp den där sidan, fota lite grann, göra lite mat.
Ja, varför inte städa lite också?

Kommentarer
Postat av: Karin

japp, kanoners här, lite väl kallt ute bara.. va på ica nyss, uha, blåser kallt.. hehe tänkte att det är lika bra att göra klart det ifall jag inte orkar ikväll.. vi ska ner på stan å fika lite nu istället.. vilken text ska du välja då?
yepp ses imorn:) å på fredag:)

Postat av: Karin

samma här:) det gör vi! usch, lite för tidigt på morgonen bara haha.. men vi tänkte nog gå å shoppa efteråt så:p

2007-04-18 @ 20:02:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback