Rovfåglar

Varit ute i vansinnet som är mellandagsrean. Följde min lilla lista och försökte göra allt så enkelt som möjligt. Folk är som gamar och ju längre tid jag spenderar bland dem blir jag sugen på att ta till våld. Så med de tyngsta bolagskassarna på länge skumpade jag, så snart jag kunde, hem på min cykel.

Lyckades fynda en snuskigt grön tröja. Men det blev bara det. Sen kan jag kanske inte påstå att 250:- är något superfynd när man knappt har några pengar heller.. men, det får väl bli min julklapp till mig.. betald med julklappspengar...

Ikväll kommer min barndomsvänner hit för julklappsbyten och soffmys. Ska bli trevligt. Som det alltid är. Och imorgon tjejfest, lördag jobb, söndag middag hos mamma och hej måndag nyårsaaaafton. Cheers mate!

Kommentarer
Postat av: pejabratz

hoppas du haft en underbar jul =))

Postat av: stephie

ha ne bra helg;P

2007-12-28 @ 15:47:44
URL: http://stephiesmode.blogg.se
Postat av: bodja

haha, cheers! :D

2007-12-28 @ 19:45:36
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback