Vänskap

Det är trevligt med nya vänner. Man vet inte riktigt vad man får, det är som en liten upptäcktsresa med varje ny man träffar på. Och det är alltid roligt när det blir så många nya och olika på en och samma gång. Jag gillar det. Jag gillar människor. Och jag gillar att bo på ett nytt ställe det finns något nytt att finna varje dag. Där man inte alltid vet vad man ska upptäcka under dagen.

Bra.

Imorgon funderar jag på att få mig upp ur sängen redan före åtta och ge mig ut med systemkameran på en fotopromenad. Hoppas jag får skymta solen. Har en digitalkamera också, men bara några veckor efter att jag köpt den gick den sönder. Bara sådär. Helt plötsligt: trasig. Skit. Gick tillbaka till SkitOnOff direkt. Den har nu varit på service i fem veckor. De "väntar på delar". Jäkla skit. Skit skit skit.

Jag saknar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback