En sista dag

Just vaknat. Oförskämt pigg och fräsch men ändå med en touch av dålig smak i munnen och uppror i kroppen. Inte helt okey med andra ord. Gårdagskvällen var ganska lagom. En förfest med P4 som bakgrundsmusik har inte riktigt den stabila grund att stå på som man kanske önskar. Men det var trevligt ändå. Jobbigt att säga hejdå till många av dem som man egentligen inte alls vill säga hejdå till. Utan bara ha kvar. Behålla.

På McD sprang jag sedan ihop med två hjältar jag inte trodde jag skulle få träffa något mer innan jag flyttade. Mycket bra. Bra bra bra.

Frukost nu sedan biblioteket en sväng. Efter det blir det att börja städa.
Inatt kommer paps och M hit och imorgon bär det iväg.
Hem.

Kommentarer
Postat av: pejabratz

synd att den inte var mer än lagom, du hade ju såna förväntningar på festen :$ men lagom är bättre än dåligt! :)) lagom är lagom :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback