Bla bla

Tillbaka efter ännu en förmiddag på stan. Nu hittade jag som tur var det jag var ute efter :) Kommer bli guld!

Sitter o är hungrig, ska snart äta lunch och sen blir det skola hela eftermiddagen. Som gårdagen all over again. Det blir bra. Ikväll blir det väldigt lugnt för imorrn ska jag göra högskoleprovet hela jäkla dagen. Shit. Hoppas det går bra så jag inte sitter där och sliter i onödan!

Kom idag på att natten till igår vaknade jag av att nån ringde på ringklockan till mitt rum klockan två på natten. Minns att jag studsade upp ur sängen helt förvirrade innan jag fattade var det var som hände. Tror jag kollade ut genom fönstret som man inte alls ser ytterdörren från och sen gick och la mig igen tänkades att det inte fanns en chans i världen att jag gick och öppnade. Undra vem det var.

Kommentarer
Postat av: Karin

vad har du hittat?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback