Dagens...

Har verkligen varit fullt upp idag! På ett mycket bra sätt! :)

Först var det lektion mellan nio och ett. Diskuterade en bok som jag med allt mitt pepp låg i garanterat underläge mot dem som hatade varje litet ord av boken. Vi är verkligen olika!
Hade i alla fall responsgrupper sedan för att gå igen de texter vi skrivit till idag! Jag var helnöjd med den respons jag fick! Verkligen kul! Var massa saker som jag skrivit i texten som jag inte alls reflekterat över och jag såg den verkligen med nya ögon. Och jag började gilla den ännu mer! Härligt! :)

Fick även tillbaka respons på två tidigare texter av vår lärare på introduktionskursen, även där var jag mycket nöjd. Det som jag känt var inte helt bra med de texterna var även de saker som läraren påpekade.

Sedan hem, snabb lunch, och sen iväg för klipptid klockan två! Blev helnöjd även där! Riktigt bra! Studentrabatt o allt ;) Kollade sedan, för tredje gången, in världens snyggaste soffor på Cervera. De skulle passa perfekt i lägenheten hella i staan. Vill ha :)

Sedan var det hem igen. Tvättid. Kanske inte det roligaste. Men det måste väl göras det med. Sitter nu och väntar på att sista maskinen ska köra klar. Håller också på att packa lite, men det går sakta. Ska snart göra middag och sedan blir det iväg till stan igen för fika med P och S. Ska bli jättetrevligt! Var längesen nu (säkert hela två veckor! :P) Sen klockan 23.58 ikväll bär det iväg. Hem hem hem :) Jag längtar!

Wei :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback