En bra kväll

Allt det jobbiga jag kände bara rann av tillsammans med det sista av schampot tidigare ikväll. Energin kom sedan tillbaka med den goda middag som jag styrde upp. Ja, säg, ibland lyckas jag verkligen! Så efter det överraskade jag mig själv med en hel hög inspiration. En och en halv sida text bara rann ur mig helt perfekt till tonerna av Sigur Ros. Nu får vi bara hålla tummarna att texten är lika bra utan ett fantastiskt soundtrack svävandes i bakgrunden. Blir en liten check med nya ögon i morgon. Men på god väg är den i alla fall och det känns jättekul!

Har bestämt mig för att lägga ner lite själ i mina studier nu och inte bara slösa bort tid på att göra ingenting.
Det mår varken jag eller mina studier bra av.
Ny årstid, nya tag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback