Guld!

Mmm.. Grey's Anatomy. Love it. Det får mig alltid att må så bra inombords!

Allt är klart, skickat och fixat till lektionen imorrn. Och det känns så jäkla skönt! Hela kvällen har jag bara kunnat njuta av att inte behöva göra just någonting.

Allt är så skönt just nu! Min dator funkar som den ska igen, min kamera är back and kickin', matlagning och öldrickande inbokat på lördag, pengar på fredag, shopping (om än begränsad) i helgen, kramar med lillkusinen också inbokat i helgen. Ja, så bra det är ibland! Och hemresa snart bokad också. Och då ska det inredas och kramas och återses och skrattas och njutas! Och våren är här (mer eller mindre :P) och solen den skiner och musiken den flödar. Ba Da Ba Da Baaaaa I'm Lovin' It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback