Vardagsmat

Sitter fortfarande och slåss med dialogtexten. Det är seg. Som tusan. Men lite har den kommit igång i alla fall. Mitt största bekymmer nu är hur jag ska få ihop allt så den inte bara blir platt och rinner ut i sanden.  Shit vad det är svårt det här! Nåja, det löser sig väl. Klockan är ju faktiskt inte ens tre. Har ju massa tid på mig :)

På lördag ska jag som sagt till Valbo och glida runt, och nu igår fick jag veta att min kära moster, hennes sambo och söta lilla Emma också ska dit! :) Härligt! Ska bli så mysigt att träffa dem. Var nog i julas jag såg dem senast. Najs najs.

Igår gjorde jag en budget. Shit så vuxet. Men ack så nödvändigt. Nu får jag verkligen inte göra av med mer pengar än vad jag bestämt i förväg, annars kommer det aldrig gå runt det här! Håller tummarna för mig själv! Hejja.


Ny header ska sakta men säkert börja ta form... Snart... Nån gång.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback