Mitt huvud hjärta tegelväggar

Sitter nu och har kanske hittat någon som jag vill skriva min krönika om. Det är i alla fall en tankegång som jag inte kan släppa och därför har jag insett att det bara är att ta och skriva om det. Men jag hittar inte min vinkel. Jag kan inte bestämma mig för vad jag egentligen vill ha sagt. Och hur jag i så fall ska säga det. Och jag börjar bli lite knäpp.

Det låter så lättsamt: skriv en krönika. Men huuga. Jag kör fast hela tiden. Hoppas alla funderingar sätter igång någon slags undermedveten process som gör att allt bara komma som ett rinnande vatten klockan nollnionollnoll imorgon förmiddag. Lite flyt vore trevligt för en gångs skull.

När gick klockan och blev så här mycket?

Kommentarer
Postat av: Christer

Ja vad trevligt med en fest till, alltid lika skoj :) Jo dom är schysst de jag kände, även om två var osäkra kort :) Bra bilder förresten, finns nåt psychokort på alla ;)

Postat av: pejabratz

hah :P jag såg det inte så allvarligt när jag gjorde krönikan. jag tänkte liksom "man går kursen för å utveckla sig", så jag skrev det som kom upp i huvudet, så utgick jag från responsen sen :=)

2007-05-27 @ 22:19:21
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: Mårten

Jaaa, det var skitaskoj! så skönt folk! tänk att så många softa människor kan hamna i en å samma klass!
det är alltså skrivarfolket som är det sköna folket, visst måste det vara så? fina bilder förresten! har sparat alla på min datorn nu.. hihi!

2007-05-28 @ 00:34:43
URL: http://nofxboy81.blogg.se
Postat av: pejabratz

hur gåre med krönikan, fått nå fart på den?!??!

2007-05-28 @ 09:16:08
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback